måndag 18 juli 2011

Stressiga dagar

På grund av att flyttlasset har gått, uppackning skett och internet saknats så har det varit oroväckande tyst här under några dagar. Dessutom har jag åkt på en dunderförkylning vilket lett till att jag tar det Piano. I brist på vanliga matrutiner så saknas matdagbok inläggen, under flyttdagarna slank det ner både en pizza och ett burker king -mål. Men faktiskt inte, hör och häpna, något godis! Så sockerutmaning är fortfarande igång. Jag känner mig faktiskt stolt, har gått omkring med en bounty i väskan sedan i lördags, men inte ätit den. Denna köptes till mig av min bror under flytten för att höja blodsockret lite. Nu har jag dock kommit på plats i nya lägenheten, men är tillfället nere i söder igen för lite jobbrelaterade saker.

Igår såg maten ut så här:
- frukost, naturell yoghurt med linfrön, pumpakärnor, en halv banan, hallon och ett finn crisp. 2 koppar kaffe
- lunch, havregrynsgröt med linfrön, pumpakärnor en halv banan, två grova smörgåsar med a) ost och b) cream cheese
- mellis: ett äpple
- middag: en Ola Lauritzson färdigrätt från Dafgårds, två knäckisar med smör och ost
- kvällssnack: en hög mackor med ost och smör (uttråkad på jobbet???) och te

Ingen ultimat matdag, men idag tar vi nya tag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar