onsdag 13 juli 2011

Slut som artist

Oj herre min gud vilken dag. Har gått i trappor tills benen värkte, ut med saker som ska slängas, tvätta allt jag har, packa, städa. Men nu börjar det likna något.
Nu unnar jag mig ett glas kallt rosé-vin i mitt nu mycket spartanska hem. Det förtjänar jag!

Dagens kost:
- frukost: naturell yoghurt med jordgubbar, banan, kokos, linfrön och pumpakärnor
- lunch: havregrynsgröt med kanel, en halv banan, kokos, nektarin och kall mjölk
- middag: två stekta ägg i tortillabröd med pesto och några skivor ost, vitkålssallad med vinägrett
- kvällsmål: turkisk yoghurt med blandad frukot, kokos och pumpakärnor

inte så galet varierat, men för en upptagen sjukling så är det helt ok!

Och just det, det här förgyllar min kväll just nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar